דבר המנהלת חנוכה 2008

זהו הגיליון השני שלנו לשנה זו, לקראת חג החנוכה.

השנה , בנוסף ל“חבלי הלידה“ של כל שנת לימודים, נוספו שבעה בתי ספר בעיר לתוכנית אופק חדש. תהליך זה הביא עימו לא מעט קשיים ולבטים בבתי הספר עצמם וגם לנו במרכז פסג“ה, שבו אנו אמונים על הכשרות המורים.

נדרשנו להתאים את תוכנית ההשתלמות, עוד משלב מיפוי הצרכים ובניית תוכניות הלימוד למתווה החדש, תוך הקפדה על התאמה מלאה למתווה אופק הן בתכנים והן בפרטים הטכניים של שעות השתלמות לגמול ( מעבר ל30 ו60 שעות , במקום 28 ו56 השעות המקובלות עד כה).

עשינו את המירב בכדי לענות על צרכי משרד החינוך, צרכי מנהלי בית הספר וצרכי המורים ובכך ליצור מערך השתלמויות שלם ומיטבי. בכך אנו מיישמים את חלקנו ברפורמה , ואנו שולחים מכאן ברכת הצלחה לכל העוסקים במלאכה.

אנו עומדים בפתחו של חג החנוכה, המביא אימו את סמלי האור ,האש והגבורה, ואאחל לכולנו הרבה אור תקווה וניסים קטנים בחיי היום יום :

נביטה באש ונידום. יהיה כל מראה לה הדום. צעיר הוא יופיה הנורא, כבעת הברא מאורה. הנה היא פרש מעופף, הנה היא כנר ומתופף, הנה היא חתול חמקמק, הנה היא יום שוק ופונדק, הנה היא זהב ושודד, הנה היא נזיר מתבודד, הנה היא מרכב בדרכים, הנה היא מלחמת אחים..” (אלתרמן)
בברכת חנוכה שמח

ליביה מרמלשטיין,

מנהלת מרכז פסג“ה ניסויי אשקלון

אין תגובות: