"מראש הפסג"ה" בנושא: שיתוף ושיתופיות בחינוך במרחב המתוקשב מרס 2010

דבר מנהלת מרכז הפסג"ה – ליביה מרמלשטיין
לאנשי החינוך בעיר, שלום וברכה. גליונות אלו מאפשרים לנו לשמור על קשר ולהתעדכן בנעשה במרכז. זוהי לנו שנתנו הרביעית בניסוי , בה שמנו במרכז העשייה את "כיכרות הידע" מרכזי ידע וירטואלים בתחומי תוכן שונים (עברית, אנגלית , מתמטיקה) הכוללים מגוון גילאים ומגוון שיטות הוראה לצד משימות וירטואליות מיטביות. כיכר הידע אוצרת למעשה את מהות הניסוי, ובמרכזו תיקשוב המתבסס על שיתוף ושיתופיות, השותפים בכיכר מביאים ידע משלהם, משתפים בו אחרים ומשתתפים בידע של עמיתהם במקצוע, בבתי ספר אחרים ובשיטות הוראה שונות. תקוותנו היא ליצור מרכזי למידה שיתופיים אכותיים ומקוונים באופן מיטבי לאותם תחומים.
כמו כן, אנו מקדימים את הערכותנו לשנת הלימודים הבאה ולאחר חופשת הפסח נעביר מיפויים לקראת מפת ההשתלמויות בשנה הבאה. אנו מבקשים שיתוף פעולה עם מנהלי בתי הספר בכדי לקבל תמונה מהימנה של התחומים בהם נדרשות השתלמויות בעיר. יחד נצליח להוביל השתלמויות נחוצות , ולאפשר לרוב עובדי ההוראה לקבל מענה להתפתחות המקצועית בתחומו.
גליון זה יוצא בסמוך לחג האביב, חג של פריחה והתחדשות . ביודענו כי התנאים הפיזיים היוו אבן נגף ,גם אנו במרכז ערכנו שיפוצים בכדי לאפשר תנאי הוראה מעט נוחים יותר ולתת למרכז עיצוב ביתי, נעים ומסביר פנים יותר. אנו מזמינים את כולכם לבוא להתרשם...
מצפים לפגוש את כולכם לאחר חופשת הפסח, בכוחות מחודשים לקראת קו הסיום של השנה

בברכת חג שמח ופסח כשר
ליביה מרמלשטיין, מנהלת מרכז הפסג"ה

אין תגובות: