חדשות הפסג“ה

מנסים... מתוך העשייה הניסויית-

הרעיון הניסויי בתשתית העשייה הוא יצירת תרבות תקשוב אקולוגית עירונית- עובדי ההוראה הם סוכני השינוי. מתוך כך, החדשנות שבניסוי מתבטאת בהקניית כישורים לשימוש חכם בטכנולוגיה לשם "השבחה " שיטתית של עובדי הוראה (השתלמויות המכשירות מובילי צוות בתקשוב בגנים ובביה"ס), וכן שאיפה למעורבותו של מרכז פסג"ה במהלך עירוני אסטרטגי כולל מתוך המודל של "כיכר תקשוב עירונית" ומתן מענה דיפרנציאלי ורלוונטי לאוכלוסיות ולמצבים משתנים ע"י טכנולוגיות מקוונות (למידה מרחוק בהתאם לנושאים ושכבות גיל). למעשה, מטרת הניסוי היא התוויית דרכים וכלים להובלת שינוי שיגרום לקהילה להשתמש באופן חכם בטכנולוגיות למידה תוך הבנת הצורך וההכרח בשינוי .
עוד תראה כמה טוב יהיה בשנה הבאה...קפיצת מדרגה
גנים ובתי ספר: בשנה השלישית בניסוי שמנו לנו ליעד את העמקת הישגי השנתיים הקודמות. אנו מבקשים להעמיק את העשייה בגנים ובבתי הספר השותפים לניסוי על ידי המשך ליווי צוות המורים והגננות בהוראת טכנולוגיות חדשות ,ליוו צוותי התקשוב שהקמנו והמשך השתלמויות תקשוב, במרכז פסג“ה, כל אלו לצד פריסה חדשה וצירוף גנים ובתי ספר חדשים לניסוי.
תכנית לפיתוח הפורטל בהמשך: מאגרים לימודיים משותפים לבתיה"ס בעיר, בנק של שאלות לבחינות ,מאגר ספרות מקצועית, רישות משתמשים: המורים הרשות, התלמידים, ההורים, השתלמות למורים לניצול מיטבי של משאבי הפורטל.
הרחבת שיתופי פעולה: הידוק הקשר עם המערכות המשיקות וגיוס מערכות נוספות.
יריד תקשוב: בהמשך למסורת שפיתחנו, אנו נערכים לקיומו של יריד תקשוב השנתי זו השנה השלישית, במאי 09. אנו נמהר ונוציא בהקדם קול קורא ובו פרטים לבתי הספר על היריד השנתי, יריד המהווה במה להדגמת העשייה התקשובית בבתי הספר על ידי מיצגים שונים ומאפשר במה להחלפת מידע וידע טכנולוגיים. פרטים בהמשך...
מגדל תצפית: כמדי שנה, אנו נערכים גם השנה לערוך שלושה מפגשים בהם יועברו הרצאות אורח של מומחים מתחום התקשוב, זוהי הזדמנות פז להתעדכן בחדשנות וחידושי טכנולוגיה-
נמשיך לעדכן....

אין תגובות: